مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-13اقتصادي

11 دستگاه از ماشین آلات راهداری همدان بازسازی می شود


رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اعلام کرد: در سال 1400 بازسازی 11 دستگاه از ماشین آلات راهداری استان همدان در دست اقدام است.

- ایسنا/همدان رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اعلام کرد: در سال 1400 بازسازی 11 دستگاه از ماشین آلات راهداری استان همدان در دست اقدام است.

آرش آزادی افزود: بازسازی 11 دستگاه از ماشین آلات سنگین این اداره شامل لودر و گریدر با اعتبار دو میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان در دستور کار است.

وی گفت: بازسازی و نوسازی ماشین آلات راهداری جزو اولویت اداره کل بوده و هست و با برنامه ریزی های انجام شده هر ساله تعدادی از ماشین آلات مورد بازسازی قرار می گیرند.

آزادی با اشاره به نیاز راهداری استان به ماشین آلات سنگین تأکید کرد: با مساعدت سازمان راهداری پارسال دو دستگاه بیل مکانیکی و امسال نیز سه دستگاه لودر به ناوگان راهداری استان اضافه می شود.

وی تصریح کرد: عمر متوسط ماشین آلات راهداری بالای 25 سال است و این حوزه با مشکلات و کمبودهای عدیده ای نظیر تامین قطعات مواجه است.

رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان یادآور شد: تأمین سوخت، تیغه برفروب و مواردی از این قبیل برای این دستگاه ها نیز بر عهده اداره کل راهداری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 دستگاه از ماشین آلات راهداری همدان بازسازی می شود

11 دستگاه از ماشین آلات راهداری همدان بازسازی می شود