مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:002021-04-13دانش

حضور بیش از نیم قرن واحد فارسی در رشته های مختلف تحصیلی گویای موفقیت این درس است


استاد تمام زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: حضور و دوام بیش از نیم قرنی این واحد درسی در میان واحدهای تخصصی رشته های مختلف تحصیلی گویای موفقیت این درس است.

- ایسنا/خراسان رضوی استاد تمام زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: حضور و دوام بیش از نیم قرنی این واحد درسی در میان واحدهای تخصصی رشته های مختلف تحصیلی گویای موفقیت این درس است.

دکتر مهدخت پورخالقی چترودی در گفت وگو با ایسنا در خصوص ضرورت درس عمومی فارسی در برنامه درسی دانشجویان، اظهار کرد: متاسفانه درباره دیگر دروس عمومی صاحب نظر نیستم، اما بی هیچ تردیدی در برنامه درسی دانشجویان تمام رشته های تحصیلی، درس فارسی عمومی را صد در صد ضروری می دانم.

در سال های گذشته شادروان دکتر غلامحسین یوسفی بر ضرورت تدریس این درس تاکید کرد و با پافشاری و پیگیری این درس را در برنامه درسی تمامی رشته های تحصیلی دانشگاهی گنجاند.

وی افزود: حضور و دوام بیش از نیم قرنی این واحد درسی در میان واحدهای تخصصی رشته های مختلف تحصیلی گویای موفقیت این درس است.

اهمیت علوم و معارف انسانی و به خصوص شناخت فرهنگ و ادب ایران و آشنایی با مواریث فرهنگی آن و آموزش و تقویت زبان فارسی که بنیان فرهنگ قومی و پشتوانه هویت ماست، بر کسی پوشیده نیست و پاسداری و حرمت ­گذاری به آن وظیفه هر ایرانی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از نیم قرن واحد فارسی در رشته های مختلف تحصیلی گویای موفقیت این درس است

حضور بیش از نیم قرن واحد فارسی در رشته های مختلف تحصیلی گویای موفقیت این درس است