مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:002021-04-13سياسي

کالایی که توان تولیدش را داریم وارد نکنیم!


یک فعال کارگری امنیت شغلی کارگران را به حفظ بنگاههای اقتصادی و حمایت از تولید داخل وابسته دانست و از گمرک خواست تا اجازه واردات کالاهای مشابه تولید داخل را ندهد.

- یک فعال کارگری امنیت شغلی کارگران را به حفظ بنگاههای اقتصادی و حمایت از تولید داخل وابسته دانست و از گمرک خواست تا اجازه واردات کالاهای مشابه تولید داخل را ندهد.

علی حیدری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با توجه به موقعیت و شرایط خاص کشور به طور هوشمندانه از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شده و همه کشور باید برای حفظ تولید داخلی و برداشتن موانع از بخشهای تولیدی بسیج شوند.

وی ادامه داد: پشتیبانی از خرید کالای ایرانی به منزله حفظ اشتغال نیروهای کار و تداوم فعالیت کارخانه ها و بنگاههای اقتصادی است.

اگر از تولید حمایت نکنیم و به واردات بی رویه روی بیاوریم، واحدهای تولیدی از گردونه اقتصاد خارج می شوند و امنیت شغلی کارگران به خطر می افتد.

این فعال کارگری تصریح کرد: در شرایطی که با فشارهای بیرونی و تحریم روبه رو هستیم و کارخانه ها در تامین مواد اولیه دچار مشکل هستند حداقل باید قوانین و مقررات داخل را به گونه ای وضع و تسهیل کنیم تا به جای آنکه مانعی سر راه تولید باشد، تولیدکنندگان را به ادامه فعالیت امیدوار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالایی که توان تولیدش را داریم وارد نکنیم!

کالایی که توان تولیدش را داریم وارد نکنیم!