مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:002021-04-13فرهنگي

هنرمندان هم در حریم «تئاتر شهر» حس امنیت ندارند!/ مصائب یک شلختگی


مسعود دلخواه معتقد است مجموعه «تئاتر شهر» نیاز به حریمی حساب شده دارد؛ حریمی که بر فرهنگی و هنری بودن مجموعه تأکید داشته باشد.

- مسعود دلخواه معتقد است مجموعه تئاتر شهر نیاز به حریمی حساب شده دارد؛ حریمی که بر فرهنگی و هنری بودن مجموعه تأکید داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود دلخواه از مدرسان، بازیگران و کارگردان های باسابقه تئاتر ایران است که در مجموعه تئاتر به عنوان بازیگر و کارگردان آثاری را روی صحنه برده است.

روال عادی به کارگردانی محمدرضا خاکی از جمله آثار موفق تئاتر ایران طی دهه های گذشته بوده که با نقش آفرینی مسعود دلخواه در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفت و دلخواه برای نقش آفرینی در این اثر جایزه بهترین بازیگری مرد جشنواره تئاتر فجر را از آن خود کرد.

وی همچنین به عنوان کارگردان نمایش هایی چون ارخش ، بیگانه و شاه لیر را هم در مجموعه تئاتر شهر اجرا کرده است.

دلخواه معتقد است مجموعه تئاتر شهر باید دارای حریمی حساب شده باشد و مخالف هر گونه حریم محکمی است که این مجموعه را از مردم جدا کند.

این هنرمند با سابقه تئاتر درباره وضعیت پیرامون مجموعه تئاتر شهر و نیاز این مجموعه به حریمی مشخص، به خبرنگار مهر گفت: متأسفانه اطراف تئاتر شهر به فضایی برای حضور معتادان، خلافکاران و اتفاقات غیرفرهنگی تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان هم در حریم «تئاتر شهر» حس امنیت ندارند!/ مصائب یک شلختگی

هنرمندان هم در حریم «تئاتر شهر» حس امنیت ندارند!/ مصائب یک شلختگی