مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-13سياسي

نیمی از جریمه معوق چک مودیان بخشیده شد


مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری شیراز اعلام کرد که لایحه بخشودگی نیمی از جریمه معوق چک های مودیان این مجموعه مصوب شده است.

- ایسنا/فارس مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری شیراز اعلام کرد که لایحه بخشودگی نیمی از جریمه معوق چک های مودیان این مجموعه مصوب شده است.

محمود رضا مهرجهانیان سه شنبه 24 فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویب لایحه یک فوریتی شهرداری شیراز مبنی بر اخذ 50درصد از مبالغ اضافه شده به چک های معوق مودیان شهرداری شیراز، گفت: این لایحه که از سوی کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شــورای اسلامی شهر شیراز ارائه شــده بود، بخشی از سیاست های تشویقی مدیریت شهری شیراز در راستای احیای مطالبات شهرداری است.

او گفت: این لایحه با هدف مساعدت به مودیان و دارندگان چک های معوق و تسریع در استیفای مطالبات به شهرداری شیراز مصوب شده است که براساس آن مودیانی که تا تاریخ 31 فروردین امسال نسبت به پرداخت اصل بدهی معوقه خود اقدام کنند، صرفا مشــمول پرداخت 50درصد مبالغ اضافه شــده از تاریخ سررسید چک های معوق می شوند.

مهرجهانیان علت وصول نشدن بخشی از چک های در اختیار شهرداری در چند سال گذشته را رکورد اقتصادی ذکر و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مودیان شهرداری تعمدی در پرداخت نکردن مبلغ چک نداشته اند، حمایت شورای اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از جریمه معوق چک مودیان بخشیده شد

نیمی از جریمه معوق چک مودیان بخشیده شد