مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-13اقتصادي

شوک بازار خودرو از کجا آب می خورد؟


رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی اهواز گفت: اعلام شورای رقابت مبنی بر افزایش قیمت خودرو مسلما باعث افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد می شد که تاکنون بر اساس این سخنان، - افزایش 5 تا 10 میلیون تومانی در خودروهای ایرانی در بازار به وجود آمده است.

عبدالرضا عساکره در گفت وگو با ایسنا در خصوص افزایش قیمت خودرو در ماه جاری، اظهار کرد: تنها دلیل افزایش قیمت خودرو در بازار، اظهارات رییس شورای رقابت مبنی بر افزایش قیمت کارخانه در فصل بهار بوده است که چندی بعد، این افزایش قیمت منتفی شد.

وی گفت: با اعلام افزایش قیمت کارخانه ای خودروها، شوک جدیدی به بازار خودرو وارد شد و اعلام شورای رقابت مبنی بر افزایش قیمت خودرو نیز مسلما باعث افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد می شد که تاکنون بر اساس این سخنان، افزایش 5 تا 10 میلیون تومانی در خودروهای ایرانی در بازار به وجود آمده است.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی اهواز افزود: برای شش ماهه اول سال اعلام شده است که هیچ گونه افزایش قیمت از طرف کارخانه های خودروسازی نخواهیم داشت اما کاهش قیمت خودرو به قیمت های قبل از این افزایش، کمی مشکل است و حداقل یک ماه زمان خواهد برد.

عساکره با اشاره به کاهش معاملات خودرو و رکود در بازار تصریح کرد: نمایشگاه داران در مضیقه خرید و فروش خودرو هستند و در حال حاضر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوک بازار خودرو از کجا آب می خورد؟

شوک بازار خودرو از کجا آب می خورد؟