مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-13سياسي

زمان واکسیناسیون پزشکان زیر 50 سال اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی تاجرنیا معاون توسعه سازمان نظام پزشکی در نشست خبری با موضوع واکسیناسیون کادر درمان اظهار داشت: - معاون توسعه سازمان نظام پزشکی زمان واکسیناسیون کادر درمان زیر 50 سال را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی تاجرنیا معاون توسعه سازمان نظام پزشکی در نشست خبری با موضوع واکسیناسیون کادر درمان اظهار داشت: با توجه به تاکید سازمان نظام پزشکی و درخواست رییس سازمان از رییس جمهور که منجر به واردات واکسن شد سازمان نظام پزشکی تصمیم گرفت واکسیناسیون کادر درمان در بخش خصوصی را انجام دهد هرچند این سازمان حامی تولید داخل است، اما اهمیت زود واکسینه شدن مردم سازمان نظام پزشکی را وا داشت تا بحث واردات را پیگیری کند.

وی گفت: با واکسینه شدن مردم نگرانی های از قبیل موج چهارم کمتر خواهد شد، وزارت بهداشت دستورالعمل در 4 فاز ارایه کرده است که فاز یک مربوط به کادر درمان و بیماران خاص است و شاکله اصلی فاز یک کادر درمان هستند.

تاجرنیا ادامه داد: در فاز یک اولین گروه کادر درمان فعال در بخش آی سی یو بود و حتی خدمه بخش آی سی یو در بیمارستان کرونا اولویت تزریق واکسن دارد و اینگونه نیست که کادر درمان الزاما به معنای پزشک بودن افراد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان واکسیناسیون پزشکان زیر 50 سال اعلام شد

زمان واکسیناسیون پزشکان زیر 50 سال اعلام شد