مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-13سياسي

سایت «خانه کاریکاتور ایران» رونمایی می شود


سایت جدید و اختصاصی «خانه کاریکاتور ایران» با هدف توسعه و تقویت بنیان های کارتون و کاریکاتور در بخش های مختلف 29 فروردین ماه رونمایی و بهره برداری می شود.

- سایت جدید و اختصاصی خانه کاریکاتور ایران با هدف توسعه و تقویت بنیان های کارتون و کاریکاتور در بخش های مختلف 29 فروردین ماه رونمایی و بهره برداری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه کاریکاتور، خانه کاریکاتور ایران به عنوان یکی از مراکز تخصصی کاریکاتور، از ابتدای تأسیس تاکنون تلاش کرده تا زمینه ای برای معرفی تجربیات حرفه ای و تخصصی هنرمندان این عرصه و گسترش فعالیت های نمایشگاهی، پژوهشی و آموزشی مرتبط با آن فراهم کند.

در همین راستا سایت جدید و اختصاصی این مرکز با هدف توسعه و تقویت بنیان های کارتون و کاریکاتور در بخش های مختلفی همچون اخبار، فراخوان ها، جشنواره ها و مسابقات ملی و بین المللی، معرفی آثار هنرمندان، اثر روز، نمایشگاه مجازی و … طراحی شده و در تاریخ 29 فروردین 1400 رونمایی و قابل بهره برداری خواهد شد.

شهرام بابایی رییس خانه کاریکاتور ایران درباره این سایت گفت: امروزه رسانه های هنری تحت وب، نقش تعیین کننده ای در ایجاد جریان های هنری پویا و معرفی هنرمندان خلاق در عرصه های ملی و بین المللی داشته و در گسترش گرایش های متنوع هنرهای تجسمی بسیار ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت «خانه کاریکاتور ایران» رونمایی می شود

سایت «خانه کاریکاتور ایران» رونمایی می شود