مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-13اقتصادي

فروش مجدد دیگنیتی در ماه آینده انجام می شود


رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به استقبال گسترده از نخستین طرح فروش دیگنیتی، از فروش مجدد این خودرو در ماه آینده خبر داد.

- امیر میرمنصف معاون مدیر عامل و رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن ضمن تشکر از استقبال مشتریان از اولین طرح فروش دیگنیتی گفت: این خودرو به صورت نقد با قیمت هفتصد و چهل و نه میلیون و پانصد هزار تومان در شش رنگ سفید، مشکی، خاکستری گرافیتی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی به فروش رسید که با استقبال گسترده متقاضیان خرید خودرو رو به رو شد.

وی ادامه داد: ثبت نام و استقبال برای خرید خودروی دیگنیتی گویای آن است که مردم به محصول جدید گروه بهمن اعتماد دارند و به این اطمینان رسیدند که دیگنیتی مطابق با سلایق و علایق آنها و با کیفیت بالا عرضه شده است.

معاون مدیر عامل گروه بهمن اظهار کرد: علیرغم تصویب مجوز پیش فروش دیگنیتی در کمیته خودرو در اسفند ماه سال 1399، به دلیل عدم ابلاغ کتبی موافقت نامه مذکور توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیش فروش نداریم و به تدریج خودروهای تولیدی به صورت فروش فوری عرضه می شوند تا هموطنان محترم بتوانند با قیمت قطعی از شرکت بهمن موتور خریداری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش مجدد دیگنیتی در ماه آینده انجام می شود

فروش مجدد دیگنیتی در ماه آینده انجام می شود