مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-13سياسي

تعداد داوطلبان شوراهای اسلامی روستا در کردستان بە حد نصاب رسیدە است


رییس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: تعداد دواطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا در استان به حد نصاب رسیده است.

- ایسنا/کردستان رییس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: تعداد دواطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا در استان به حد نصاب رسیده است.

محمد ابراهیم زارعی در جلسه ستاد انتخابات استان کردستان با بیان اینکه در بیش از هزار و 300 روستای استان انتخابات شوراهای اسلامی روستا برگزار می شود، اظهار کرد: خوشبختانه تعداد داوطلبان و ثبت نامی های شوراهای روستا به حد نصاب رسیده و امیدواریم پس از تایید صلاحیت ها توسط هیات اجرایی و هیات نظارت شاهد انتخاباتی پرشور در سطح روستاها باشیم.

وی افزود: از مجموع روستاهای استان 25 روستا دارای شورای پنج نفره و مابقی روستاها سه نفره هستند.

زارعی در بخش دیگری از سخنان خود استفاده از ظرفیت موجود در روستاها برای برگزاری روند انتخابات را حایز اهمیت برشمرد و گفت: با توجه به اوج گیری شیوع کرونا و ضرورت پرهیز از تجمعات، باید تا جایی که ممکن است از افراد و ظرفیت های موجود در روستاها استفاده کرد.

وی افزود: استفاده از معتمدین و افراد صلاحیت دار در روند اجرای انتخابات شوراهای اسلامی روستا، سبب کاهش هزینه ها و حفظ سلامت بیشتر مردم در شرایط بیماری کرونا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد داوطلبان شوراهای اسلامی روستا در کردستان بە حد نصاب رسیدە است

تعداد داوطلبان شوراهای اسلامی روستا در کردستان بە حد نصاب رسیدە است