مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:302021-04-13سياسي

حناچی از مشاغل خانگی حمایت نکرد/ نقش شهرداری در توانمندسازی اقشار ضعیف


عضو شورای شهر تهران ضمن تذکر به حناچی گفت: شهردار تهران مصوبه استفاده از ظرفیت همکاری و مشارکت شهرداری تهران در حمایت از مشاغل خانگی تولیدی افراد در معرض آسیب را اجرایی نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا ضمن تذکر به حناچی درباره عدم اجرای مصوبه استفاده از ظرفیت همکاری و مشارکت شهرداری تهران در حمایت از مشاغل خانگی تولیدی افراد در معرض آسیب اظهار داشت: حناچی اعلام کند چرا معاونت فرهنگی و اجتماعی از اجرای این مصوبه سر باز زده و شرایط لازم را فراهم نکرده تا از تولیدات و مشاغل خانگی حمایت شود.

وی با بیان اینکه این مصوبه اواسط بهمن سال 98 تصویب و نیز جهت اجرا  ابلاغ شده است گفت: تنها یکبار نمایشگاهی با عنوان دست آفرین برای فروش محصولات و صنایع دستی زنان سرپرست خانوار برگزار شد ولی پس از آن شهرداری فراموش کرد به تعهداتش وفادار باشد.

این عضو شورای شهر تهران بیان داشت: اجرای مصوبه مذکور و ادامه اجرای طرح دست آفرین، همان طور که در نخستین و تنها مرحله اجرای آن نیز اثبات شد، نقشی موثر در حمایت و پشتیبانی از تولیدات خرد و خانگی داشته و در سال جاری که مطابق شعار رهبر معظم انقلاب، سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گذاری شده، می تواند برای توانمندسازی اقشار کمتر برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حناچی از مشاغل خانگی حمایت نکرد/ نقش شهرداری در توانمندسازی اقشار ضعیف

حناچی از مشاغل خانگی حمایت نکرد/ نقش شهرداری در توانمندسازی اقشار ضعیف