مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-13اقتصادي

صادرات صنایع دستی شهرستان اهر به کشورهای اروپایی


فرماندار شهرستان اهر از صادرات تولیدات صنایع دستی بانوان اهری به کشورهای اروپایی خبر داد و گفت: از بانوان هنرمند اهری حمایت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول خدابخش صبح سه شنبه در آیین افتتاح خانه پته شهرستان اهر بر ضرورت حمایت از بانوان هنرمند و کارآفرین در حوزه های مختلف تأکید کرد و گفت: بانوان هنرمند و کارآفرین با تولید صنایع دستی؛ شهرستان اهر را به بِرند تبدیل کرده اند.

فرماندار شهرستان اهر افزود: شهرستان اهر در تولید محصولات چرمی از قبیل کیف و کفش و … حرف های زیادی برای گفتن دارد، این در حالی است که تولیدات چرمی بانوان اهری در کشورهای اروپایی مشتری داشته و مقصد صادرات است.

وی بابیان این که اهر شهر ملی ورنی تنها نباید عنوان شهر ملی را یدک بکشد، ابراز داشت: انتخاب شهر اهر به عنوان شهر ملی ورنی فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت های هنر زیبای ورنی بافی اهر و ارسباران است که با هنرنمایی بانوان متبلور می شود.

خدابخش بر لزوم تقویت هنر فعالان حوزه صنایع دستی در شهرستان اهر تأکید کرد و افزود: هنر حکاکی بر روی مس در شهرستان اهر؛ یک جاذبه ی خاصی است که در کمتر شهرستانی در استان دیده می شود و این هنر نیازمند حمایت است.

فرماندار شهرستان اهر با اشاره به این که خانه پته دوزی برای اولین بار در شهرستان اهر دایر می شود، بیان کرد: قطعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات صنایع دستی شهرستان اهر به کشورهای اروپایی

صادرات صنایع دستی شهرستان اهر به کشورهای اروپایی