مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-13اقتصادي

ارائه آموزش به متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در زنجان


5488 نفرساعت آموزش عمومی و تخصصی به متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در زنجان ارائه شد.

- ایسنا/زنجان رییس جهاددانشگاهی زنجان گفت: 5488 نفرساعت آموزش عمومی و تخصصی به متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در زنجان ارائه شد.

کامران جعفری صبح امروز (24 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به عملیاتی شدن اجرای فاز دوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان زنجان، اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در 31 استان توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما و ناظر و جهاددانشگاهی، به عنوان مجری طرح اجرایی می شود.

وی در توضیح اجرای این طرح، تصریح کرد: به طور کلی می توان گفت که طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از برنامه های اشتغال فراگیر است که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، جهش تولید، کمک و حمایت از کسب و کارهای خرد در حال اجرا است.

این مسئول، برنامه ریزی و اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان زنجان، را مبتنی بر 3 فاز دانست و ادامه داد: در فاز اول، شناسایی و اولویت بندی مزیت ها و هماهنگی های اولیه انجام شد که در نهایت قالی بافی، بافنده تابلوفرش، گلیم بافی، قلم زنی، خیاط لباس، ملیله کاری، تولیدات چرمی دست دوز، ویرایشگر متون، مترجم (کتاب و مقاله)، برنامه نویس، انیماتور، پرورش دهنده گوسفند و بز، پرورش دهنده زنبور عسل و ملحفه دوز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش به متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در زنجان

ارائه آموزش به متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در زنجان