مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-13سياسي

درخواست دانشجویان اصفهانی برای پاسخ قاطع به خرابکاری در سایت هسته ای نطنز


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان پیرامون روز ملی فناوری هسته ای و حادثه خرابکاری در شبکه تأسیسات هسته ای نطنز بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، شورای تبیین مواضع امسال که برخی مسؤولان به دست بوسی غرب رفتند، جشن بزرگی به این مناسبت برگزار و دستاوردهای این عرصه رونمایی می شد البته آن روزها که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، انرژی هسته ای هنوز حق مسلم ما بود.

در این بیانیه تصریح شده است: شهادت عرصه مهم انقلاب اسلامی بود که دانشمندان هسته ای رهروان این راه شدند و با عزم جهادی هم کشور را به مقصد خود نزدیک کردند و هم خود به سر مقصد نهایی رسیدند؛ نمونه اخیر آن شهادت شهید فخری زاده بود که در عرصه های مختلف علمی به دنبال اعتلای کشور بود و تا آخرین قطره خون خود لحظه ای از پای ننشست و از اهداف خود کوتاه نیامد.

در ادامه بیان شده است: اینک که کشور با عزم نهادینه شده به دنبال تثبیت این صنعت صلح آمیز است، دشمنان قسم خورده ایران اسلامی از هیچ تلاشی برای بر هم زدن ثبات کشور دریغ نمی کنند؛ دو مورد در طی چند ماه اخیر در سایت انرژی هسته ای نطنز حاکی از این موضوع است و ما انتظار داریم که دولت در صدد جبران این خسارات برآید و از روند غلط دیپلماسی ذلیلانه خود دست بردارد تا دشمنان به خود جسارت این گونه خرابکاری ها را ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دانشجویان اصفهانی برای پاسخ قاطع به خرابکاری در سایت هسته ای نطنز

درخواست دانشجویان اصفهانی برای پاسخ قاطع به خرابکاری در سایت هسته ای نطنز