مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:302021-04-13سياسي

پرونده شکایات مردمی از نماوا و فیلیمو روی میز کمیسیون اصل نود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از بررسی شکایات مردمی از نماوا، فیلیمو در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت که قرار است سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گزارش دقیقی از تخلفات و اقدامات قانونی انجام .

- بررسی شکایات واصله مردمی پیرامون عملکرد ترافیکی و نحوه تعیین تعرفه مواردی از ارائه کنندگان سرویس های خدماتی صوت و تصویر در فضای مجازی مانند نماوا، فیلیمو در دستور کار امروز نمایندگان قرار داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از بررسی شکایات مردمی از نماوا، فیلیمو در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت که قرار است سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گزارش دقیقی از تخلفات و اقدامات قانونی انجام شده و همچنین نحوه جبران خسارات وارده به مردم را به کمیسیون ارائه کند.

علی خضریان در گفتگو با اشاره به جلسه عصر دیروز (دوشنبه) کمیسیون اصل نود، گفت: بررسی شکایات واصله مردمی پیرامون عملکرد ترافیکی و نحوه تعیین تعرفه مواردی از ارائه کنندگان سرویس های خدماتی صوت و تصویر در فضای مجازی مانند نماوا، فیلیمو در دستور کار امروز نمایندگان قرار داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده شکایات مردمی از نماوا و فیلیمو روی میز کمیسیون اصل نود

پرونده شکایات مردمی از نماوا و فیلیمو روی میز کمیسیون اصل نود