مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-13سياسي

فضای کشور هنوز انتخاباتی نیست/نقش پررنگ شورای نگهبان در ایجاد فضای رقابتی


نقش شورای نگهبان و احزاب سیاسی در تایید صلاحیت ها و در به صحنه آمدن چهره های شاخص تر، قطعا در میزان مشارکت تاثیرگذار خواهد بود.

- ایسنا/خراسان رضوی یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: نقش شورای نگهبان و احزاب سیاسی در تایید صلاحیت ها و در به صحنه آمدن چهره های شاخص تر، قطعا در میزان مشارکت تاثیرگذار خواهد بود.

جواد آرین منش در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه تا اواخر خرداد ماه ما مجموعه ای از انتخابات را خواهیم داشت و در واقع تمام کشور باید درگیر یک انتخابات بزرگ شود ، بیان کرد : ولی شواهد و قرائن نشان می دهد که هنوز فضای کشور انتخاباتی نیست.

به طوری که دوماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری هنوز جریانات سیاسی عمده کاندیداهای اصلی خود را مشخص نکرده اند و دچار نوعی سردرگمی هستند.

وی ادامه داد: اصلاحاتی ها از این بابت که نمی دانند گزینه هایشان آیا مورد تایید شورای نگهبان واقع خواهد شد یا خیر دچار سرگردانی اند و کار را معمولا موکول به بعد از تایید صلاحیت ها می کنند.

رییسی نیاید اصولگرایان تعدد کاندیداها خواهند داشت این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در رابطه با مشکلات اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در میان اصولگرایان نیز وحدت نظر وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای کشور هنوز انتخاباتی نیست/نقش پررنگ شورای نگهبان در ایجاد فضای رقابتی

فضای کشور هنوز انتخاباتی نیست/نقش پررنگ شورای نگهبان در ایجاد فضای رقابتی