مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-13پزشكي

راه اندازی بیمارستان صحرایی در خلخال


رییس دانشکده علوم پزشکی خلخال گفت: با افزایش بیماران بستری کرونایی در خلخال، در صدد راه اندازی بیمارستان صحرایی در این شهرستان هستیم.

- ایسنا/اردبیل رییس دانشکده علوم پزشکی خلخال گفت: با افزایش بیماران بستری کرونایی در خلخال، در صدد راه اندازی بیمارستان صحرایی در این شهرستان هستیم.

محمد مهرتک در جلسه ستاد کرونای شهرستان خلخال اظهار کرد: تنها بیمارستان این شهرستان با ظرفیت کامل به بیماران ارائه خدمات می کند و ما حتی بخش جراحی این بیمارستان را به بخش ویژه کرونایی تبدیل کردیم ولی با این وجود بیمارستان ها جوابگوی مراجعین و افزایش سرسام آور بیماران کرونایی نیست.

وی به دو برابر شدن بستری ها و وضعیت وخیم بیماران مراجعه کننده اشاره کرد و گفت: عادی انگاری ها و سهل انگاری مردم در دو هفته گذشته به ویژه ایام عید بیشترین خسارت را به بار آورده به طوریکه کادر درمانی خسته و فرسوده با کمترین امکانات جوابگوی شرایط حاد کرونایی در این شهرستان نیست.

رییس دانشکده علوم پزشکی خلخال تصریح کرد: در حال حاضر در 50 تخت این بیمارستان شاهد بستری بیماران کرونایی هستیم ولی با افزایش مراجعین در روزهای آینده دیگر امکان ارائه خدمات نخواهد بود و ما مجبور به راه اندازی بیمارستان صحرایی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بیمارستان صحرایی در خلخال

راه اندازی بیمارستان صحرایی در خلخال