مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-13سياسي

حوزه های علمیه وظیفه تحقق اسلام در زندگی مردم را برعهده دارند


استاد و پژوهشگر حوزه و دانشگاه گفت: حوزه های علمیه به اعتقاد رهبر معظم انقلاب، غیر از استخراج شیوه حکومت از آیات قرآن و روایات، وظیفه تحقق اسلام در زندگی مردم را نیز بر عهده دارند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- میثم انوری: امروز یکی از مهمترین دل مشغولی های جامعه حوزوی و روحانیت، رشد و ارتقای هرچه بیشتر حوزه های علمیه و انطباق علمی و عملی با نیازهای فکری و اعتقادی انقلاب اسلامی، جهان اسلام و فراتر از آن کل دنیاست.

در این باره، تأمین مطالبات رهبر کبیر انقلاب و آیت الله خامنه ای به عنوان امامین انقلاب، از مهمترین راهبردهای رشد و تعالی حوزه های علمیه است که بایستی به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

در این راستا دومین جلسه از سلسله گفتگوها با حجت الاسلام احمد زیبایی نژاد از اساتید حوزه و دانشگاه و عضو هیأت علمی و پژوهشگر حسینیه اندیشه، از نظر مخاطبان گرامی مهر می گذرد؛ وارد نمودن هویت تخصصی حوزه های علمیه به مطالبات امامین انقلاب حجت الاسلام احمد زیبایی نژاد با اشاره به لزوم وارد شدن مطالبات امامین انقلاب در هویت تخصصی حوزه بیان کرد: برای تحقق این مهم، دو راهکار وجود دارد؛ اولین راهکار، ورود مطالبات رهبر معظم انقلاب در موضوعات اداره کشور (که همان تحقق اسلام ناب در سطح اجتماعی و حکومتی است) به مباحث دروس خارج و مراکز تخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های علمیه وظیفه تحقق اسلام در زندگی مردم را برعهده دارند

حوزه های علمیه وظیفه تحقق اسلام در زندگی مردم را برعهده دارند