مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-13پزشكي

اهدا کنندگان خون در شبهای ماه رمضان جریمه تردد نخواهند شد


با هماهنگی های انجام شده اهدا کنندگان خون می توانند در ماه مبارک رمضان ساعات بعد از افطار حتی تا 12 شب برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، ماه مبارک رمضان از فردا آغاز می شود و امسال روزه داری در شرایط هموطنان نوعدوست هستند تا در شرایط بحرانی بیماران، خون آنها جانبخش و حیاتبخش بیماران نیازمند در بخش های مختلف مراکز درمانی کشور باشد.

با توجه به اینکه در موج سهمگین شیوع کرونا قرار داریم و بنا به قانون اعمال شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت تردد شبانه  وجود دارد ؛ یکی از نگرانی های قابل توجه مسؤولان سازمان انتقال خون درباره اهدای خون مردم در شب های ماه رمضان با توجه به اعمال محدودیت های تردد بوده اما حالا این مشکل مرتفع شده است.

محمد رضا مهدی زاده، مدیرکل انتقال خون استان در این باره گفت: علیرغم اینکه روزه داری منافاتی با اهدای خون ندارد ، به خاطر اهمیت ویژه تامین خون برای بیماران و عدم تمایل بعضی از روزه داران برای اهدای خون در طول روز، هماهنگی انجام شد تا اهدا کنندگان خون بتوانند پس از افطار حتی تا ساعت 12 شب به برخی از مراکز انتقال خون مراجعه و خون اهدا کنند و با اعلام شماره پلاک خودروهای افراد اهدا کننده جریمه شکستن محدودیت تردد شامل حالشان نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدا کنندگان خون در شبهای ماه رمضان جریمه تردد نخواهند شد

اهدا کنندگان خون در شبهای ماه رمضان جریمه تردد نخواهند شد