مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:102021-04-13پزشكي

شمار مبتلایان کرونایی استان سمنان از 30 هزار بیمار گذشت


سخنگو و جانشین رییس ستاد مقابله با کروناویروس استان سمنان از افزایش بستری های کروناویروس این استان به 373 بیمار خبر داد و گفت: شمار مبتلایان در این استان از مرز 30 هزار و 260 نفر نیز گذشته است.

- ایسنا/سمنان سخنگو و جانشین رییس ستاد مقابله با کروناویروس استان سمنان از افزایش بستری های کروناویروس این استان به 373 بیمار خبر داد و گفت: شمار مبتلایان در این استان از مرز 30 هزار و 260 نفر نیز گذشته است.

حبیب الله خجسته پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به روند افزایشی مبتلایان به کووید19 در این استان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته 335 مبتلای جدید در مراکز درمانی و بیمارستانی استان سمنان و در مناطق تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود شناسایی شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ادامه داد: با شناسایی این موارد جدید شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان های هشتگانه این استان به 30 هزار و266 بیمار رسید.

سخنگوس ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس با بیان اینکه خوشبختانه طی شبانه روز گذشته فوتی در استان نداشتیم و افزود: متاسفانه از ابتدای بحران کرونا تاکنون شمار قربانیان کووید19 در استان به 958 نفر رسید.

خجسته پور از ترخیص 29 مبتلای دیگر طی شبانه روز گذشته خبر داد و اضافه کرد: این مبتلایان پس از بازیابی سلامتی کامل با حال عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار مبتلایان کرونایی استان سمنان از 30 هزار بیمار گذشت

شمار مبتلایان کرونایی استان سمنان از 30 هزار بیمار گذشت