مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-13سياسي

نماینده بابلسر: برخورد مامور نیروی انتظامی با جانباز قطع نخاعی غمی بر دلها نشاند


نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخورد یک مامور نیروی انتظامی با یک جانباز خواستار رسیدگی به تخلف این مامور شد.

- نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخورد یک مامور نیروی انتظامی با یک جانباز خواستار رسیدگی به تخلف این مامور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر باقرزاده در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: مشاهده تصویر برخورد یک مامور نیروی انتظامی با جانباز قطع نخاعی سرافرازی که نماد غیرت ملت ایران است غمی جانکاه بر دلها نشاند، جانبازان، شهیدان زنده و اسوه های ایثار و شجاعت در مقابل متجاوزان به میهن هستند و مردم سرافراز مازندران و خصوصا شهرستان بابلسر، شهر سرداران شهید، جایگاه آنها را قدر می دانند.

وی اضافه کرد: ما خطای این مامور جاهل را دنبال خواهیم کرد همچنین اصلاح قوانین حمایتی از جانبازان باید وجهه همت قرار گیرد و قانون جامع ایثارگران به درستی اجرا شود.

باقرزاده ادامه داد: از فرماندهان نیروی انتظامی برخورد با این خطا و عذرخواهی از این جانباز را خواستاریم که البته این کار انجام شده، ما به دنبال تعمیم خطای فردی به سازمانی نیستیم و از ایثارگری های نیروی انتظامی هم تشکر می کنیم ولی جلوگیری از تکرار این رخدادها را خواستاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده بابلسر: برخورد مامور نیروی انتظامی با جانباز قطع نخاعی غمی بر دلها نشاند

نماینده بابلسر: برخورد مامور نیروی انتظامی با جانباز قطع نخاعی غمی بر دلها نشاند