مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-13سياسي

دادن وعده های بدون پشتوانه مسئولان مشکلات اقتصادی را حل نمی کند


رییس شورای شهر با ابراز تاسف از دادن وعده های بدون پشتوانه و دستورات فاقد آثار اجرایی از سوی مسئولان گفت: با این روش، شکم خالی گرسنگان و بحران های گوناگون اقتصادی و اجتماعی برطرف نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن هاشمی رییس شورای شهر در سخنرانی پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز شورای شهر با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و این ماه فرصتی برای بازگشت به اخلاق و انسانیت، است، گفت: روزه داری در اسلام اگرچه فردی ترین عبادت ممکن است، اما آثار اجتماعی گسترده ای دارد که مهمترین آن همدردی با نیازمندان و چشیدن طعم گرسنگی و تشنگی برای همه جامعه است.

وی ادامه داد: البته روزه داری واقعی، تنها به گرسنگی و تشنگی محدود نمی شود و مهم تر از روزه دهان، رعایت اخلاق و حق الناس و پرهیز از هتک آبرو و آزار دادن دیگران است.

اما شاید این ویژگی روزه داری، امسال با توجه به شرایط سخت اقتصادی که بخش بزرگی از جامعه ما را دچار مشکلات معیشتی کرده است، اهمیت بیشتری یابد.

رییس شورای شهر تهران اشاره به کاهش ارزش پول ملی و تورم شدید فعلی، خاطرنشان کرد: اکثر دهک های جامعه در تامین مایحتاج اولیه و نیازهای حیاتی خود با مشکل مواجهند و شاهد کاهش سبد غذایی و کوچک شدن سفره مردم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادن وعده های بدون پشتوانه مسئولان مشکلات اقتصادی را حل نمی کند

دادن وعده های بدون پشتوانه مسئولان مشکلات اقتصادی را حل نمی کند