مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-13بين الملل

دور دوم مذاکرات راهبردی آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره ایران امروز برگزار می شود


مقامات امنیت ملی و اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز دور دوم «مذاکرات راهبردی» را درباره ایران برگزار می کنند که بر اساس گزارش پایگاه خبری اکسیوس مذاکرات وین نیز از محورهای این گفت وگوها خواهد بود.

- مقامات امنیت ملی و اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز دور دوم مذاکرات راهبردی را درباره ایران برگزار می کنند که بر اساس گزارش پایگاه خبری اکسیوس مذاکرات وین نیز از محورهای این گفت وگوها خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری اکسیوس، یک مقام رژیم صهیونیستی به اکسیوس گفت که مقامات امنیت ملی آمریکا و رژیم صهیونیستی روز سه شنبه نشستی مجازی را به عنوان دومین دور مذاکرات راهبردی درباره ایران برگزار خواهند کرد.

این مذاکرات دو روز پس از انفجاری در نطنز، تاسیسات غنی سازی ایران که کارشناسان این سانحه را اقدام محتمل رژیم صهیونیستی می دانند و یک روز قبل از آن که آمریکا مذاکرات غیر مستقیم را درباره بازگشت به توافق هسته ای در وین از سر بگیرد—چشم اندازی که سطح نگرانی ها در قدس اشغالی را بالا برده است—برگزار می شود.

این مذاکره ی راهبردی با ریاست جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا و مِیر بن شابات همتای اسراییلی اش و با حضور مقامات نهادهای متعدد امنیت ملی و اطلاعاتی و از طریق یک لینک ویدیویی امن برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور دوم مذاکرات راهبردی آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره ایران امروز برگزار می شود

دور دوم مذاکرات راهبردی آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره ایران امروز برگزار می شود