مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 04:002021-04-13سياسي

نام نویسی 19 هزار نفر در انتخابات شوراهای روستا سیستان وبلوچستان


معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: 19 هزار و 130 داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای روستایی در این استان نام نویسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، ابوذر کوثری اظهار داشت: 19 هزار و 130 داوطلب شرکت در انتخابات ششمین دوره شوراهای روستایی در استان سیستان و بلوچستان نام نویسی کردند که نسبت به دوره پنجم این شوراها 12 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: امسال در سه هزار و 500 روستای سیستان و بلوچستان شرایط برگزاری انتخابات شوراهای روستاها وجود دارد که از این تعداد سه هزار و 380 روستا سه نفره و 120 روستا شورای پنج 5 نفره است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: نام نویسی داوطلبان شوراهای روستاها در سیستان و بلوچستان با افزایش روبرو بوده و از این میزان داوطلبان شرکت کننده، بانوان 105 نفر نسبت به دوره پنجم این شوراها افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: با توجه به نقش و اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی در توسعه روستاها مردم این استان حتماً در این انتخابات مشارکت فعال داشته باشند.

کوثری ادامه داد: در مناطق روستایی زیر 20 خانوار سواد خواندن و نوشتن برای نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی کفایت ولی برای روستاهای بالای 20 خانوار ارائه مدرک تحصیلی لازم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی 19 هزار نفر در انتخابات شوراهای روستا سیستان وبلوچستان

نام نویسی 19 هزار نفر در انتخابات شوراهای روستا سیستان وبلوچستان