مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:502021-04-13بين الملل

تأکید فیصل مقداد بر بازپس گیری جولان اشغالی در دیدار با فرمانده صلحبانان سازمان ملل


وزیر خارجه سوریه در جریان دیدار با فرمانده نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در بلندی های اشغالی جولان موسوم به آندوف بر افشای نقض توافقنامه جدایی نیروها توسط رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

- وزیر خارجه سوریه در جریان دیدار با فرمانده نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در بلندی های اشغالی جولان موسوم به "آندوف" بر افشای نقض توافقنامه جدایی نیروها توسط رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سانا، فیصل المقداد، وزیر امور خارجه سوریه با آشوار هامال، فرمانده نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در بلندی های اشغالی جولان موسوم به آندوف و هیات همراه وی دیدار کرد.

المقداد در جریان این دیدار بر اهمیت فاش کردن نقض توافقنامه جدایی نیروها و حملات مکرر به حاکمیت سوریه توسط رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

وی همچنین گفت که موضع دولت سوریه در خصوص حمایت از نیروهای آندوف برای اجرای کامل مأموریت این نیروها ثابت است.

المقداد در ادامه تأکید کرد که سوریه حق دارد جولان اشغالی را تا خط چهارم ژوئن 1967 پس بگیرد و قطعنامه 497 شورای امنیت و چندین قطعنامه مرتبط دیگر بر این مسئله تاکید دارند.

وزیر خارجه سوریه در بخش دیگری از اظهاراتش بار دیگر تصمیمات آمریکا که قطعنامه های سازمان ملل مبنی بر عربی، سوری دانستن بلندی های جولان را نادیده می گیرد، محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید فیصل مقداد بر بازپس گیری جولان اشغالی در دیدار با فرمانده صلحبانان سازمان ملل

تأکید فیصل مقداد بر بازپس گیری جولان اشغالی در دیدار با فرمانده صلحبانان سازمان ملل