مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:452021-04-13سياسي

مساجد در ماه رمضان تعطیل نیست/ انتقاد از سیاست های دوگانه


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر اینکه در ماه رمضان مساجد تعطیل نیست، رفتارهای دوگانه ستاد ملی کرونا را سبب سلب اعتماد عمومی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا ساده انگاری و عادی انگاری شرایط افزایش شیوع این ویروس منحوس را در کشور رقم زد و بهانه ای شد برای تعطیل کردن مساجد و اماکن مذهبی.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت های محدود مساجد و اماکن مذهبی در ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان درب هیچ مسجدی نباید بسته باشد و می توان برخی فعالیت های محدود در مساجد را با رعایت دقیق شیوه نامه ها و دستورالعمل ها و پروتکل های وزارت بهداشت و درمان و با حداقل نفرات و کمترین زمان ممکن برگزار کرد.

حجت الاسلام ناصرشکریان امیری در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ماه میهمانی و شروع فصل بندگی مؤمنان در این ماه خدا، تاکید کرد: تعطیلی مساجد و اماکن مذهبی توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا با توجه به سابقه بسیار موفق سال گذشته و رعایت دقیق شیوه نامه ها و دستورالعمل ها از سوی مسجدی ها و هیئات مذهبی در برپایی مراسمات قابل توجیه نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش پایانی سخنان خود با انتقاد از تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا در ایجاد ممنوعیت و محدودیت برای مساجد و اماکن مذهبی، خاطر نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد در ماه رمضان تعطیل نیست/ انتقاد از سیاست های دوگانه

مساجد در ماه رمضان تعطیل نیست/ انتقاد از سیاست های دوگانه