مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:252021-04-13سياسي

اطلاعیه فعالیت های فرهنگی، تبلیغی مبلغان ویژه ماه مبارک رمضان1400


با توجه به شرایط بوجود آمده در کشور بخاطر شیوع ویروس کرونا، اطلاعیه فعالیت های فرهنگی، تبلیغی مبلغان ویژه ماه مبارک رمضان1400 توسط اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اطلاعیه فعالیت های فرهنگی، تبلیغی مبلغان ویژه ماه مبارک رمضان 1400 توسط اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است؛ بسم الله الرحمن الرحیم شَهْرُ رَمَضانَ‏ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ هُدیً لِلنَّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدی‏ وَ الْفُرْقانِ ضمن آرزوی بهره مندی هر چه بیشتر و بهتر از مواهب الهی در ماه ضیافت خداوند بزرگ و با توجه به وضعیت جدید کشور و محدودیت های کرونایی انجام گرفته از سوی ستاد ملی مقابله با و خانواده های آنان و مواسات اسلامی و ایجاد همدلی، دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری نهادهای تبلیغی مناطق از جمله سازمان تبلیغات اسلامی در مناسبت رمضان بهره مندی حداکثری از مبلغان محترم مناطق را در دستور کار قرار داده است.

مبلغان محترم در مناطق مختلف کشور در عرصه طرح سردار آسمانی شهید سلیمانی عزیز، خدمت رسانی به مردم، طرح مواسات و همدلی، امداد فرهنگی و اجتماعی و مانند آن از ابتدای شیوع این بیماری در کشور آغاز شده و تاکنون ادامه دارد و با هدایت و راهنمایی سکاندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه فعالیت های فرهنگی، تبلیغی مبلغان ویژه ماه مبارک رمضان1400

اطلاعیه فعالیت های فرهنگی، تبلیغی مبلغان ویژه ماه مبارک رمضان1400