مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:152021-04-12پزشكي

افزایش بیماران کرونا تا 1000 نفر در اردبیل/وضعیت کاملا بحرانی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: با افزایش پیش رونده تعداد بیماران بستری در استان اردبیل پیش بینی ما افزایش مبتلایان در روزهای آینده به 700 تا 1 هزار بیمار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر اردبیل پیش رونده و کاملاً بحرانی است.

وی از بستری بیش از 500 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: با شیب تندی که این بیماری در منطقه دارد، انتظار می رود تعداد بستری ها با توجه به شیوع بالا و سرعت انتقال زیاد در روزهای آینده به بیش از 700 تا 1 هزار بیمار برسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: به فاصله یک هفته بعد از 10 فروردین ماه تعداد بیماران بستری در استان اردبیل افزایش 200 نفری داشت که این تقریباً در وضعیت کرونای استان بی سابقه بوده است.

حبیب زاده به افزایش تعداد مبتلایان به کرونای انگلیسی در اردبیل اشاره و اذعان کرد: شاخصه اصلی ویروس انگلیسی که در استان اردبیل نیز شیوع پیدا کرده بستری دو برابر همراه با سرعت انتقال و سرایت بالا است.

وضعیت کاملا بحرانی کرونا در اردبیل / تخت بستری رو به اتمام است رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن هشدار جدی به مردم اردبیل گفت: متأسفانه یکی از مشکلات جدی که هم اکنون حوزه درمان اردبیل با آن درگیر بوده، کمبود تعداد تخت های بیمارستانی در این استان است که هر روز ما مجبور به افزایش بخش های درمان کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیماران کرونا تا 1000 نفر در اردبیل/وضعیت کاملا بحرانی است

افزایش بیماران کرونا تا 1000 نفر در اردبیل/وضعیت کاملا بحرانی است