مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:152021-04-12بين الملل

دور دوم گفتگوهای راهبردی واشنگتن-تل آویو درباره ایران برگزار می شود


مشاوران امنیت ملی آمریکا و رژیم صهیونیستی در حالی دور دوم گفتگوهای راهبردی خود درباره ایران را برگزار می کنند که دو روز از حادثه نطنز می گذرد و مذاکرات وین نیز در جریان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وبگاه آکسیوس به نقل از سه منبع صهیونیست، از برگزاری دومین دور از گفتگوهای راهبردی واشنگتن-تل آویو طی روز سه شنبه خبر داد.

قرار است در این دیدار، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید با مییر بن شبات همتای صهیونیست خود گفتگو کند حال آنکه مقاماتی از سایر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی نیز در این نشست که به طور مجازی برگزار می شود؛ حضور خواهند داشت.

اهمیت این رویداد از آن بابت است که دو روز بعد از حادثه خرابکاری در سایت هسته ای نطنز رخ می دهد که مظنون اصلی آن، رژیم صهیونیستی است.

همچنین قرار است دور دوم مذاکرات وین پیرامون احیای برجام امروز سه شنبه برگزار شود.

دور قبلی گفتگوهای راهبردی واشنگتن-تل آویو ماه میلادی گذشته برگزار شد و پیرامون اطلاعاتی درباره برنامه هسته ای ایران بود حال آنکه ادعا می شود در دور دوم، موضوع بحث، فعالیت های منطقه ای ایران باشد.

از دیگر موضوعاتی که انتظار می رود در نشست امروز مورد بحث قرار بگیرد، مذاکرات وین و همچنین حمله به شناورهای اسراییلی و ایرانی در دریای سرخ و خلیج فارس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور دوم گفتگوهای راهبردی واشنگتن-تل آویو درباره ایران برگزار می شود

دور دوم گفتگوهای راهبردی واشنگتن-تل آویو درباره ایران برگزار می شود