مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 02:402021-04-12پزشكي

30000 ماسک در طرح ملی یک نفس همدلی توزیع شد


مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان از توزیع 30 هزار عدد ماسک سه لایه رایگان در بین آحاد جامعه با بهره مندی از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت در قالب طرح ملی یک نفس همدلی خبر داد.

- مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان: 30000 ماسک در طرح ملی "یک نفس همدلی" توزیع شد ایسنا/کردستان مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان از توزیع 30 هزار عدد ماسک سه لایه رایگان در بین آحاد جامعه با بهره مندی از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت در قالب طرح ملی یک نفس همدلی خبر داد.

بهرام کندایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با شروع پیک چهارم همه گیری کرونا تعداد 30 هزار عدد ماسک سه لایه، اهدایی از سوی خیرین گرانقدر توسط اداره کل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت در اختیار دانشگاه قرار گرفت که با همت و همکاری مدیران و اعضای سازمان های مردم نهاد، دفاتر تسهیلگری و مراکز مثبت زندگی در تعدادی از محلات استان توزیع شد.

وی افزود: با توجه به اینکه این تعداد ماسک با همت خیرین در سطح ملی تهیه و در اختیار دانشگاه قرار گرفت، اما به نسبت نیاز جامعه استان بسیار ناچیز است، با وجود اجرای این طرح هنوز در مناطق محروم نیاز به ماسک وجود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30000 ماسک در طرح ملی یک نفس همدلی توزیع شد

30000 ماسک در طرح ملی یک نفس همدلی توزیع شد