مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 02:352021-04-12بين الملل

شمار جان باختگان کرونا در خوزستان به پنج هزار نفر رسید


استاندار خوزستان از فوت پنج هزار بیمار کرونایی در این استان خبر داد و گفت: 9 درصد آمار فوتی های کشور ناشی از ویروس مرگبار کرونا متعلق به خوزستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: تاکنون در کشور 64 هزار بیمار کرونایی جان خود را از دست داده اند و در این بین آمار فوتی های خوزستان که تنها پنج درصد جمعیت کشور را شامل می شود، فاجعه بار است.

وی در خصوص اعمال محدودیت های کرونایی در استان خوزستان گفت: اگر این محدودیت ها برداشته شوند یک فاجعه ملی رخ می دهد بنابر این در این راستا تلاش شده تصمیماتی اتخاذ شود که به مردم کمتر خسارت وارد شود و آمار مبتلایان و فوتی ها به حداقل ممکن برسد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه ویروس انگلیسی از نیمه اول بهمن ماه سال گذشته در خوزستان شیوع پیدا کرد گفت: در استان شرایط به گونه ای بود که روزانه حدود 2 هزار مورد بستری داشتیم همچنین بیمارستان های استان به ویژه ظرفیت تخت های آی سی یو تکمیل شده بود لذا در مرحله اول مرزهای مسافری خوزستان بسته شدند.

خوزستان در پیک اول و دوم به لحاظ جذب اعتبار موفق نبود وی با بیان اینکه با دستور ستاد ملی کرونا تنها برای استان خوزستان، مشوق و بسته های حمایتی برای گروه های شغلی آسیب دیده 2، سه و چهار در نظر گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار جان باختگان کرونا در خوزستان به پنج هزار نفر رسید

شمار جان باختگان کرونا در خوزستان به پنج هزار نفر رسید