مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 02:352021-04-12اقتصادي

ثبت اطلاعات مسکونی در سامانه املاک


مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: همه سرپرستان خانوار می توانند براساس آخرین رقم کدملی خود ظرف مدت دو ماه از تاریخ 19 فروردین 1400 در سامانه املاک اطلاعات منزل خود را ثبت کنند.

- مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان خبر داد: ثبت اطلاعات مسکونی در سامانه املاک ایسنا/کردستان مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: همه سرپرستان خانوار می توانند براساس آخرین رقم کدملی خود ظرف مدت دو ماه از تاریخ 19 فروردین 1400 در سامانه املاک اطلاعات منزل خود را ثبت کنند.

مهدی حسنی در گفت وگو با ایسنا، در اجرای اصلاح ماده 54 قانون مالیات مستقیم استاندارد سال 99، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی مکلف به ثبت اطلاعات املاک در کل کشور شد که در این راستا تمام ساکنین در واحدهای مسکونی اعم از مالکین و مستأجرین در شهرها و روستاها باید در سامانه ای که توسط وزارت راه و شهرسازی تعریف شده اطلاعات منزل مسکونی خود را ثبت کنند.

وی افزود: مطابق جدول زمان بندی در سایت وزارت راه و شهرسازی افراد باید در بازه زمانی براساس آخرین رقم کدملی خود (سرپرست خانوار) در سامانه مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات واحدی که در آن سکونت دارند اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اطلاعات مسکونی در سامانه املاک

ثبت اطلاعات مسکونی در سامانه املاک