مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 02:202021-04-12پزشكي

افزایش 4 برابری بیماران کرونایی گیلان/ 862 بیمار بستری هستند


مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان با اشاره به افزایش چهار برابری بیماران کرونایی در استان، گفت: 862 بیمار بستری هستند.

- حسن رخشاد در گفتگو با به در موج چهارم از نوع انگلیسی هستند، افزود: شدت و سرعت انتقال ویروس کرونای انگلیسی چندین برابر ویروس گذشته است.

مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان اضافه کرد: متأسفانه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، ترددهای غیرضروری، افزایش دورهمی ها و مراسم های عزا و عروسی و حضور مسافران از مهمترین عوامل روند صعودی ابتلاء و انتقال ویروس کرونا در کشور و استان گیلان است.

وی به افزایش روزانه بیماران مبتلا و بستری در استان گیلان از اول اسفند ماه سال گذشته تاکنون اشاره و تصریح کرد: در مقایسه با روز گذشته 30 بیمار جدید کرونایی به مجموع بستری ها اضافه شده است.

رخشاد با بیان اینکه در حال حاضر 862 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان گیلان بستری هستند، افزود: از این تعداد 210 نفر روز گذشته بستری شده اند.

وی با اشاره به وخامت حال 108 بیمار، گفت: 10 نفر از این بیماران روز گذشته در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان گیلان بستری هستند.

مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان با تأکید بر ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی از سوی شهروندان، افزود: قطعاً با مشارکت شهروندان، استفاده از ماسک و عدم تردد غیر ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4 برابری بیماران کرونایی گیلان/ 862 بیمار بستری هستند

افزایش 4 برابری بیماران کرونایی گیلان/ 862 بیمار بستری هستند