مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 02:002021-04-12اقتصادي

وضعیت بحرانی ذخایر مواد اولیه آهن دار ذوب آهن تا یک ماه آینده


معاون خرید شرکت ذوب آهن اصفهان با تاکید بر اینکه احتمال می رود یک ماه آینده وضعیت تامین مواد اولیه آهن دار در ذوب آهن بحرانی شود، گفت: در حال حاضر ذخایر درشت دانه ذوب آهن برای حدود 60 روز و ذخایر ریزدانه برای حدود 90 روز است و اگر همین روند ادامه یابد و به تعهدات عمل نشود، - ایسنا/اصفهان معاون خرید شرکت ذوب آهن اصفهان با تاکید بر اینکه احتمال می رود یک ماه آینده وضعیت تامین مواد اولیه آهن دار در ذوب آهن بحرانی شود، گفت: در حال حاضر ذخایر درشت دانه ذوب آهن برای حدود 60 روز و ذخایر ریزدانه برای حدود 90 روز است و اگر همین روند ادامه یابد و به تعهدات عمل نشود، ذوب آهن به مشکل بر می خورد.

محمدجعفر صالحی در گفت گو با ایسنا، در خصوص وضعیت تامین مواد اولیه ذوب آهن در سال 1400، اظهار کرد: مشکل تامین مواد اولیه هیچگاه تمام شدنی نیست و همواره در نوسان است و مقطعی شرایط رو به بهبودی می رود و در مقطعی دوباره شرایط تامین مواد اولیه ناپایدار می شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر شرایط فعالیت سه کوره ذوب آهن و وضعیت تامین مواد اولیه ذوب آهن ثابت است و آنها از ذخایر ایجاد شده، مصرف می کنند.

معاون خرید شرکت ذوب آهن اصفهان توضیح داد: از بهمن سال گذشته که کوره شماره یک ذوب آهن وارد مدار شد تا به امروز حدود 200 هزار تن از موجودی ذخایر درشت دانه و همچنین 150 هزار ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بحرانی ذخایر مواد اولیه آهن دار ذوب آهن تا یک ماه آینده

وضعیت بحرانی ذخایر مواد اولیه آهن دار ذوب آهن تا یک ماه آینده