مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 01:152021-04-12بين الملل

سازمان آزادی بخش فلسطین: بدون قدس انتخاباتی در کار نیست


گروه های عضو سازمان آزادی بخش فلسطین بر لزوم پیشبرد تمامی مراحل برگزاری انتخابات در در سرتاسر اراضی فلسطینی اعم از قدس، کرانه باختری و نوار غزه تاکید و عنوان کردند که بدون قدس انتخاباتی در کار نخواهد بود.

- گروه های عضو سازمان آزادی بخش فلسطین بر لزوم پیشبرد تمامی مراحل برگزاری انتخابات در در سرتاسر اراضی فلسطینی اعم از قدس، کرانه باختری و نوار غزه تاکید و عنوان کردند که بدون قدس انتخاباتی در کار نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این گروه ها در نشست روز دوشنبه خود جامعه بین الملل از جمله سازمان ملل، اتحادیه اروپا، روسیه، چین و تمامی طرف های دیگر را به اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی به منظور خودداری از مانع تراشی بر سر راه برگزاری انتخابات در فلسطین از جمله قدس شرقی فراخواندند.

گروه های فلسطینی در این نشست تاکید کردند که انتخابات در فلسطین باید به یک مقاومت مردمی جامع در قدس و سرتاسر اراضی اشغالی 1967 تبدیل شود و تمامی گروه ها و احزاب و نهادهای مردمی و اتحادیه ها به مسئولیت خود در این زمینه عمل کرده و برای گرفتن حقوق ملی و مشروع خود طبق قوانین و قطعنامه های بین المللی وارد نبرد با دشمن صهیونیستی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان آزادی بخش فلسطین: بدون قدس انتخاباتی در کار نیست

سازمان آزادی بخش فلسطین: بدون قدس انتخاباتی در کار نیست