مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 01:052021-04-12پزشكي

نجات جان مادر باردار قشمی


تلاش و اقدامات بموقع تیم تخصصی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) منجر به نجات جان مادر باردار قشمی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از قشم، رییس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم گفت: مادر باردار با سن حاملگی 36 هفته و در ششمین بارداری خود که توسط اورژانس 115 شهر سوزا به علت تنگی نفس و درد شدید قفسه سینه به این مرکز درمانی اعزام شده بود، توسط متخصص زنان و زایمان پذیرش و با توجه به وضعیت بیمار سریعاً توسط متخصص قلب و عروق معاینه و اکو قلب صورت گرفت که تنگی شدید دریچه آئورت محرز شد.

دکتر مریم هروآبادی افزود: با توجه به وضعیت بیمار جلسه اضطراری با حضور متخصصین قلب و عروق، متخصص زنان و زایمان، مترون و مسئول بلوک زایمان تشکیل شد و همزمان درخواست اعزام بیمار به بیمارستان شریعتی بندرعباس نیز در دستور کار قرار گرفت.

رییس بیمارستان قشم گفت: در جلسه اضطراری در مورد روش ختم بارداری و اقدامات درمانی قبل، در حین و بعد از زایمان تصمیم گیری شد که خوشبختانه منجر به پیشرفت زایمان طبیعی تحت مراقبت شدید تیم تخصصی گردید.

دکتر بهشتی متخصص زنان و زایمان بیمارستان قشم و سرپرست تیم درمان نیز با توصیه به انجام مشاوره قبل از بارداری گفت: بانوانی که قصد بارداری دارند حتماً از متخصصین در این حوزه مشاوره های لازم را دریافت نموده و از بیماری هایی همچون بیماری های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان مادر باردار قشمی

نجات جان مادر باردار قشمی