مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 22:202021-04-12بين الملل

ادای شهادت آمیخته با اشک و لبخند برادر «جورج فلوید» در دادگاه


برادر جورج فلوید در حالی که در جایگاه شهادت ایستاده بود و گریه می کرد، روبه حضار و قاضی جلسه برادرش را یکی از مهربان ترین فرزندان خانواده خود در نحوه رفتار با مادرش توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سی بی اس، دادگاه رسیدگی به پرونده قتل جورج فلوید شهروند آمریکایی بدست درک چاوین پلیس آمریکا با حضور شاهدان این پرونده در حال وارد شدن به سومین هفته خود است.

در جریان برگزاری جلسه امروز دادگاه فیلونایز فلوید برادر جورج فلوید در جایگاه شهادت حاضر شد و اظهاراتی را درباره زندگی فلوید و ارتباط گرم او با مادرش مطرح کرد.

مادر جورج فلوید سال 2018 فوت کرده بود.

فیلونایز فلوید در حالی که در جایگاه شهادت ایستاده بود و گریه می کرد، روبه حضار و قاضی جلسه برادرش را یکی از مهربان ترین فرزندان خانواده در نحوه رفتار با مادرش توصیف کرد.

او در ادامه گفته های (خندان و گریان) خود با نشان دادن چندین تصویر یادگاری از جورج و دخترش جیانا فلوید که حالا 7 سال دارد و تصاویری از دوره دانشجویی او و عضویتش در تیم بسکتبال دانشگاه، از او به عنوان رهبر خانواده یاد کرد.

به گفته فیلونایز فلوید برادرش جورج علی رغم برخی ادعاها مبنی بر اینکه او با توجه به جثه اش روحیه خشنی نیز داشته گفت که او حداقل درون خانواده اینگونه نبوده، و اینکه جورج هنگام خاکسپاری ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای شهادت آمیخته با اشک و لبخند برادر «جورج فلوید» در دادگاه

ادای شهادت آمیخته با اشک و لبخند برادر «جورج فلوید» در دادگاه