مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 20:202021-04-12بين الملل

محور مذاکرات لاوروف با مقامات ایرانی در سفر به تهران چه خواهد بود؟


یک کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به سفر وزیر امور خارجه روسیه به تهران گفت: این سفر فرصت مغتنمی است که ایران و روسیه در ارتباط با موضوع برجام و مذاکرات هسته ای به طرح های مشترکی در برابر موانع احتمالی برسند.

- محور مذاکرات "لاوروف"با مقامات ایرانی در سفر به تهران چه خواهد بود؟ یک کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به سفر وزیر امور خارجه روسیه به تهران گفت: این سفر فرصت مغتنمی است که ایران و روسیه در ارتباط با موضوع برجام و مذاکرات هسته ای به طرح های مشترکی در برابر موانع احتمالی برسند.

حسن بهشتی پور در گفت وگو با ایسنا در مورد سفر آتی وزیر خارجه روسیه به تهران و اینکه به نظر وی مهمترین دستور کار این سفر چه مسائلی خواهد بود، خاطر نشان کرد: رفت و آمد بین مقامات ایران و روسیه در چند سال اخیر امری متداول بوده البته شخص خود لاورف کمتر به ایران آمده است مگر اینکه یک کار مهم و فوق العاده ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه در جریان این سفر پیش بینی می شود که مقامات ایران و روسیه در مورد مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی رایزنی و گفت وگو کنند، گفت: یکی از موضوعات احتمالی در جریان مذاکرات بین دو کشور بحث همکاری های دفاعی بین تهران و مسکو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور مذاکرات لاوروف با مقامات ایرانی در سفر به تهران چه خواهد بود؟

محور مذاکرات لاوروف با مقامات ایرانی در سفر به تهران چه خواهد بود؟