مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 19:502021-04-12اقتصادي

رکوردداران سفر و تخلف های نوروزی


معاون اداره کل نظارت، ارزیابی و خدمات گردشگری کشور با اعلام آمار سفر و اقامت نوروزی، اخطار و تعلیق ها، رکودداران هر بخش را اعلام کرد.

- معاون اداره کل نظارت، ارزیابی و خدمات گردشگری کشور با اعلام آمار سفر و اقامت نوروزی، اخطار و تعلیق ها، رکودداران هر بخش را اعلام کرد.

اسماعیل برات با این پیش درآمد که عوامل دیگری به غیر از سفر با تعریف هوشمند و ایمن ، علت وضعیت حال حاضر کشور است، به ایسنا گفت: در طول تعطیلات نوروزی هیچ گزارشی از مسافران و حتی وزارت بهداشت مبنی بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در تاسیسات گردشگری دریافت نکرده ایم.

او ادامه داد: در تعطیلات نوروز 1400 میانگین ضریب اشغال هتل ها و مراکز اقامتی کشور (با احتساب مناطق آزاد)، کمی بیش از 30 درصد بود؛ به این معنی که اگر گنجایش مرکز اقامتی 100 نفر باشد، کمتر از 50 درصد ظرفیت آن اشغال شده است و مراکز اقامتی از فضای ایمن و مطمئنی برای گردشگران و مسافران برخوردار بوده اند.

او از ثبت 2 میلیون و 557 هزار و 841 شب ـ اقامت در اقامتگاه های رسمی کشور در فاصله 28 اسفندماه سال 99 تا سیزدهم فروردین ماه 1400 خبر داد و گفت: از این آمار، 919 هزار نفر در هتل ها، 418 هزار نفر در خانه مسافرهای دارای مجوز، 356 هزار نفر در مهمانپذیرها، 235 هزار نفر در بومگردی ها و نزدیک به 25 هزار نفر ـ اقامت در اقامتگاه های سنتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردداران سفر و تخلف های نوروزی

رکوردداران سفر و تخلف های نوروزی