مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 19:102021-04-12بين الملل

آمریکا به جنگ یوان دیجیتالی می رود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، برخی از منابع آگاه گفته اند مقامات ارشد آمریکایی نگران وضعیت دلار پس از عرضه یوان دیجیتالی هستند و آن را یک چالش جدی برای وضعیت غالب دلار در نظام مالی بین المللی می بینند به همین دلیل هم آن ها .

- احتمال استفاده از یوان دیجیتال در دور زدن تحریم های آمریکا و همچنین شبکه توزیع یوان دیجیتالی، اصلی ترین نگرانی های آمریکایی ها هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، برخی از منابع آگاه گفته اند مقامات ارشد آمریکایی نگران وضعیت دلار پس از عرضه یوان دیجیتالی هستند و آن را یک چالش جدی برای وضعیت غالب دلار در نظام مالی بین المللی می بینند به همین دلیل هم آن ها به دنبال اتخاذ رویکردی سختگیرانه در مقابل ارز دیجیتالی چین هستند.

به گفته این منابع، مقامات آمریکایی در پنتاگون، شورای امنیت ملی و وزارت امنیت ملی در حال حاضر در تلاشند به ارزیابی دقیقی از میزان تاثیر یوان دیجیتالی بر روی موقعیت دلار برسند هر چند که مقامات دولت بایدن خیلی این نگرانی را فوری و اضطراری نمی دانند.

احتمال استفاده از یوان دیجیتال در دور زدن تحریم های آمریکا و همچنین شبکه توزیع یوان دیجیتالی، اصلی ترین نگرانی های آمریکایی ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به جنگ یوان دیجیتالی می رود؟

آمریکا به جنگ یوان دیجیتالی می رود؟