مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 19:052021-04-12اقتصادي

عقب نشینی بانک آمریکایی از پیش بینی نفت 70 دلاری


مورگان استنلی در یادداشت جدیدی از پیش بینی قبلی نفت 70 دلاری عقب نشینی و برآورد کرد قیمت هر بشکه نفت تابستان امسال احتمالا در محدوده 65 تا 70 دلار حبس خواهد شد.

- مورگان استنلی در یادداشت جدیدی از پیش بینی قبلی نفت 70 دلاری عقب نشینی و برآورد کرد قیمت هر بشکه نفت تابستان امسال احتمالا در محدوده 65 تا 70 دلار حبس خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بانک آمریکایی مورگان استنلی اعلام کرد اگرچه برخی از عوامل حمایت کننده از قیمتهای نفت همچنان به قوت خود باقی مانده اند اما احیای فعالیت حفاری آمریکا و بازگشت نفت ایران به بازار دو عاملی هستند که روند احیای قیمتها را تضعیف می کنند.

ذخایر نفت همچنان در حال کاهش هستند و سفر و رفت و آمد رو به بهبود است اما بازگشت احتمالی نفت ایران به بازار و فعالیت حفاری بالاتر آمریکا تاثیر بیشتری از آنچه تحلیلگران مورگان استنلی در ابتدا فرض کرده بودند بر قیمتها خواهند گذاشت.

این عوامل همواره به عنوان نامعلومهای شناخته شده وجود داشتند اما اکنون روی روند قیمتها تاثیر بیشتری می توانند داشته باشند.

مورگان استنلی تا پایان فوریه پیش بینی می کرد نفت برنت در سه ماهه سوم به 70 دلار در هر بشکه می رسد که نشانه بهبود بیشتر بازار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی بانک آمریکایی از پیش بینی نفت 70 دلاری

عقب نشینی بانک آمریکایی از پیش بینی نفت 70 دلاری