مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 17:302021-04-12ورزشي

یک گزینه غیرمنتظره در لیست خرید رئال مادرید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جسی لینگارد، ملی پوش انگلیس در ماه ژانویه به صورت قرضی و تا پایان فصل از منچستریونایتد به جمع بازیکنان وستهام پیوست.

- رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو برای جذب جسی لینگارد از وستهام اقدام خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، جسی لینگارد، ملی پوش انگلیس در ماه ژانویه به صورت قرضی و تا پایان فصل از منچستریونایتد به جمع بازیکنان وستهام پیوست.

اما چلسی لینگارد در همین مدت کوتاه حضور خود در پایتخت عملکرد فوق العاده ای داشته و در 9 بازی در لیگ برتر هشت گل زده و سه پاس گل ارسال کرده است.

وستهام قصد دارد در تابستان قرارداد لینگارد را دائمی کند، اما برای انجام این کار باید در جمع چهار تیم برتر لیگ قرار گرفته و موفق به کسب سهمیه شوند.

جسی لینگارد می خواهد فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند، اما وستهام با نتایج درخشان هفته های اخیر در رتبه چهارم لیگ برتر قرار گرفته و در میان این همه مدعی و نام های بزرگ، از شانس خوبی برای راهیابی به مهم ترین تورنمنت اروپا برخوردار است.

وستهام دیروز با ارائه نمایشی درخشان لسترسیتی رده سومی را مغلوب کرد.

حالا نشریه ESPN مدعی شد عملکرد درخشان جسی لینگارد مورد توجه رئال مادرید و زین الدین زیدان قرار گرفته و رئال مادرید قصد دارد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک گزینه غیرمنتظره در لیست خرید رئال مادرید

یک گزینه غیرمنتظره در لیست خرید رئال مادرید