مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 16:552021-04-12اجتماعي

در حال حاضر حدود 4417 مکان ورزشی روباز در کل کشور داریم


مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر حدود 4417 مکان ورزشی روباز در کل کشور داریم که این آمار تاسال 1392 حدود 3010 فضای ورزشی و در دو سال گذشته حدود یک هزار فضای ورزشی به سرانه وزارت آموزش و پرورش اضافه شده و اکثراً همین .

- ایسنا/تهران مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر حدود 4417 مکان ورزشی روباز در کل کشور داریم که این آمار تاسال 1392 حدود 3010 فضای ورزشی و در دو سال گذشته حدود یک هزار فضای ورزشی به سرانه وزارت آموزش و پرورش اضافه شده و اکثراً همین فضاها در مدارس پویا بوده است.

محمد جعفری عصر دوشنبه 23 فروردین ماه در مراسم افتتاحیه پروژه های ورزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک در دبستان دخترانه شاهد ریحانه النبی(س) اظهار کرد: در حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به استناد اسناد تحولی آموزش و پرورش مثل سند تحول بنیادین به دنبال تربیت همه جانبه دانش آموزان هستیم.

وی گفت: آموزش و پرورش توانسته با توجه به اینکه ویروس کرونا همه فعالیت ها را مختل کرده، از ظرفیت نیروی انسانی استفاده کرده و اطلاعات و دانش را به دانش آموزان از طریق فضای مجازی شاد انتقال دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حال حاضر حدود 4417 مکان ورزشی روباز در کل کشور داریم

در حال حاضر حدود 4417 مکان ورزشی روباز در کل کشور داریم