مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 16:502021-04-12اقتصادي

دیجی کالا برای همه ایران؛ هفته های خرید اینترنتی به استان سمنان رسید


با آغاز طرح هفته های خرید اینترنتی که با پیشنهاد و حمایت اتحادیه کسب و کارهای مجازی که از ابتدای اسفند 1399 آغاز شد، دیجی کالا از 21 فروردین الی 28 فروردین به صورت ویژه خدمات خود را به ساکنان استان سمنان ارائه می دهد.

- هفته های اینترنتی ایران، عنوان طرحی ست که می کوشد با فراهم سازی بستر مناسب برای ارائه خدمات به سراسر استان های ایران، نه تنها گستره سرویس های اینترنتی در حوزه های مختلف را برای همه مردم ایران دسترس پذیر سازد، بلکه فرصتی مناسب برای تمامی کسب وکارهای مجازی و کسب وکارهای استانی است تا در یک هم افزایی آنلاین با کسب وکارهای محلی و سنتی، خدمات خود را به مخاطبان وسیع تر و متنوع تر عرضه کنند.

بنابراین اهداف این طرح عبارتند از حمایت از کسب و کارها و اصناف محلی هر استان، حمایت از کسب وکارهای آسیب دیده در کرونا ، ترویج فرهنگ خرید اینترنتی در همه بخش های کشور، دسترسی کسب وکارهای محلی به بازاری به وسعت ایران و تأکید بر تمرکززدایی از سرویس های اینترنتی و محدود نماندن این خدمات به پایتخت یا کلان شهرهای ایران.

آغاز پویش دیجی کالا برای همه ایران و همسو شدن  با طرح هفته های خرید اینترنتی در آستانه آغاز سال جدید، دیجی کالا قصد دارد هر هفته خدمات خود را به ساکنان هرکدام از استان های ایران معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیجی کالا برای همه ایران؛ هفته های خرید اینترنتی به استان سمنان رسید

دیجی کالا برای همه ایران؛ هفته های خرید اینترنتی به استان سمنان رسید