مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 16:002021-04-12بين الملل

واکنش وزیر انرژی رژیم صهیونیستی به گام جدید لبنان درباره مناقشه مرزهای آبی


وزیر انرژی رژیم صهیونیستی که مذاکرات با لبنان درباره ترسیم مرزهای دریایی را هدایت می کند، اعلام کرد، گام های یکجانبه لبنان با گام های موازی اسراییل روبه رو خواهند شد.

- وزیر انرژی رژیم صهیونیستی که مذاکرات با لبنان درباره ترسیم مرزهای دریایی را هدایت می کند، اعلام کرد، گام های "یکجانبه" لبنان با گام های موازی اسراییل روبه رو خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، یووال اشتاینتس، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در واکنش به تصمیم جدید لبنان درباره امضای اصلاحیه ای برای گسترش منطقه دریایی مورد مناقشه با رژیم صهیونیستی گفت، به نظر می رسد لبنان ترجیح می دهد به جای تلاش برای دستیابی به راه حل، مذاکرات را از بین ببرد.

این اولین بار نیست که طی 20 سال گذشته لبنانی ها نقشه دریایی شان را با اهداف تبلیغاتی و برای اظهار موضع ملی تغییر می دهند و آنها با این کار هر بار خودشان در این باره مانع تراشی می کنند.

او اشاره کرد، در حالی که دولت های دیگر منطقه مثل اسراییل، مصر و قبرس از سال های گذشته برای توسعه میادین گاز طبیعی خود تلاش می کنند تا رفاه را برای شهروندان شان فراهم کنند لبنانی ها همچنان عقب هستند و اظهارات آتشین که هیچ نتیجه ای ندارند، مطرح می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر انرژی رژیم صهیونیستی به گام جدید لبنان درباره مناقشه مرزهای آبی

واکنش وزیر انرژی رژیم صهیونیستی به گام جدید لبنان درباره مناقشه مرزهای آبی