مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 15:302021-04-12سياسي

1600 گروه جهادی در گیلان برای مقابله و مهار کرونا به مردم خدمت رسانی کردند


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه از بتدای شیوع کرونا تاکنون گروه های جهادی در کنار کادر درمان برای مقابله با کرونا فعالیت دارند، افزود: - ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه از بتدای شیوع کرونا تاکنون گروه های جهادی در کنار کادر درمان برای مقابله با کرونا فعالیت دارند، افزود: در این راستا بیش از 1600 گروه جهادی در استان برای مقابله و مهار کرونا به مردم خدمت رسانی کردند.

سردار محمد عبدالله پور امروز در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه که در لشکر عملیاتی 16 قدس برگزار شد اظهار کرد: امروز حدود 3000 بسته کمک معیشتی و 45 سری جهیزیه بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان و به همت سپاه و همراهی پایگاه های مقاومت 44 هزار بسته معیشتی دیگر در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه از بتدای شیوع کرونا تاکنون گروه های جهادی در کنار کادر درمان برای مقابله با کرونا فعالیت دارند، افزود: در این راستا بیش از 1600 گروه جهادی در استان برای مقابله و مهار کرونا به مردم خدمت رسانی کردند.

عبدالله پور خدمت و یاری رساندن به مردم در بحران های مختلف را از اولویت های سپاه و بسیج دانست و گفت: سپاه و بسیج تا پایان کرونا در خدمت مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1600 گروه جهادی در گیلان برای مقابله و مهار کرونا به مردم خدمت رسانی کردند

1600 گروه جهادی در گیلان برای مقابله و مهار کرونا به مردم خدمت رسانی کردند