مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 15:302021-04-12سياسي

کاندیدای نهایی اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 چگونه انتخاب خواهد شد؟


ظریفیان عضو شورای مرکزی حزب مجمع ایثارگران اصلاح طلب با بیان اینکه کاندیداهای اصلاح طلب با برخورد بسته و انقباضی روبه رو هستند، اعلام کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، عضو شورای مرکزی حزب مجمع ایثارگران اصلاح طلب با بیان اینکه حزب مجمع ایثارگران نیز کاندیدای حزبی نداشته است، گفت: تأکید ما بر این بوده که به سراغ شخصیت های ملی برویم تا بتوانیم در این حوزه نقش تاثیرگذارتری داشته باشیم.

غلامرضا ظریفیان در ارزیابی فعالیت جریان اصلاحات در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 1400، اظهار کرد: احزاب اصلاح طلب در قالب جبهه اصلاحات ایران فعالیت می کنند؛ طبیعتاً جبهه اصلاحات ایران کارگروه های مختلفی دارد و آیین نامه های مختلفی تدوین کرده اند که با خرد جمعی کاندیداها را معرفی کنند.

عضو شورای مرکزی حزب مجمع ایثارگران اصلاح طلب افزود: برخی از اعضا کاندیدای حزبی معرفی کرده اند و برخی از اعضا مانند مجمع ایثارگران معتقدند که باید به سراغ کسانی بروند که از نظر کنش، اندیشه و نگاه اصلاح طلب باشد، مقبولیت عمومی بالایی داشته باشد و از اشخاص ملی باشد؛ همچنین ویژگی پاکدستی و سلامت اقتصادی شان نیز روشن و مشخص باشد.

وی بیان کرد: در این راستا پیشنهاد مجمع ایثارگران آقای خاتمی و سپس سیدحسن خمینی بود که این افراد در دستور کار قرار گیرند اما در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیدای نهایی اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 چگونه انتخاب خواهد شد؟

کاندیدای نهایی اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 چگونه انتخاب خواهد شد؟