مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 14:402021-04-12ورزشي

سلطانی فر: بودجه فدراسیون های ورزشی امسال رشد 52 درصدی خواهد داشت


وزیر ورزش و جوانان از تامین و پرداخت بودجه دو ماه اول سال 1400 فدراسیون های ورزشی، به منظور کمک به برگزاری اردوهای آماده سازی تیم های ملی و ورزشکاران رشته های مختلف در مسابقات کسب سهمیه و حضور مقتدرانه در مسابقات المپیک و پارالمپیک 2021 توکیو خبر داد.

- وزیر ورزش و جوانان از تامین و پرداخت بودجه دو ماه اول سال 1400 فدراسیون های ورزشی، به منظور کمک به برگزاری اردوهای آماده سازی تیم های ملی و ورزشکاران رشته های مختلف در مسابقات کسب سهمیه و حضور مقتدرانه در مسابقات المپیک و پارالمپیک 2021 توکیو خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر اظهار کرد: به منظور کمک به برگزاری اردوهای آماده سازی تیم های ملی و ورزشکاران رشته های مختلف در مسابقات کسب سهمیه و حضور مقتدرانه در مسابقات المپیک و پارالمپیک 2012 توکیو، بودجه دو ماه اول سال 1400 فدراسیون های ورزشی، یکجا تامین و پرداخت می شود.

وی افزود: امیدواریم فدراسیون هایی که هنوز مسابقات کسب سهمیه آنها باقی مانده با استفاده از اعتبارات تامین شده و هماهنگی های خوبی که وجود دارد، بتوانند در رشته های مختلف سهمیه های جدیدی برای ایران کسب و ان شاءالله افتخارآفرینی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطانی فر: بودجه فدراسیون های ورزشی امسال رشد 52 درصدی خواهد داشت

سلطانی فر: بودجه فدراسیون های ورزشی امسال رشد 52 درصدی خواهد داشت