مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 13:552021-04-12سياسي

ضرورت بهره گیری از آمبولانس هوایی در کهگیلویه و بویراحمد


سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به وجود مناطق صعب العبور و کوهستانی و نبود راه های ارتباطی هموار در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به وجود مناطق صعب العبور و کوهستانی و نبود راه های ارتباطی هموار در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، از ضرورت بهره گیری از آمبولانس هوایی در این استان خبر داد.

جهانبخش وحدت نژاد افزود: وجود مناطق صعب العبور و کوهستانی، هم چنین نبود راه های ارتباطی هموار در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، ضرورت بهره گیری از آمبولانس هوایی در استان را دوچندان کرده است.

وی اظهار کرد: اورژانس هوایی استان از سال 1395 تاکنون بالغ بر 1000 سورتی پرواز، بیش از 900 بیمار قلبی، مادر باردار، مصدومین حوادث ترافیکی و.

را به بیمارستان ها منتقل و موجب نجات حیات آنان شده است، این درحالیست که با توجه به اجاره ای بودن پایگاه، آشیانه و بالگرد اورژانس هوایی، سالانه هزینه های هنگفتی به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تحمیل می شود.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: در همین راستا مدیر، معاون فنی و عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان، هم چنین مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره گیری از آمبولانس هوایی در کهگیلویه و بویراحمد

ضرورت بهره گیری از آمبولانس هوایی در کهگیلویه و بویراحمد