مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 13:552021-04-12دانش

راه اندازی مرکز نوآوری گیاهان دارویی مرکز علمی _کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج


سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج از صدور مجوز تاسیس مرکز نوآوری و شکوفایی با زمینه فعالیت گیاهان دارویی در این مرکز خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج از صدور مجوز تاسیس مرکز نوآوری و شکوفایی با زمینه فعالیت گیاهان دارویی در این مرکز خبر داد.

محمدحسین برهمن امروز، 23 فروردین ماه در جمع خبرنگاران، افزود: این مجوز با همکاری مؤسسه علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی و دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان کهگیلویه وبویراحمد و با پیگیری های صورت گرفته، از سوی معاونت محترم پژوهشی و دفتر نوآوری، فناوری و تجاری سازی دانشگاه جامع علمی _کاربردی کشور صادر شد.

وی تصریح کرد: دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان با تشخیص و شناسایی درست ظرفیت ها و پتانسیل های استان و ماموریت مراکز علمی_کاربردی در راستای تربیت دانشجوی مهارت محور تاسیس مراکز نوآوری را مورد تاکید قرار دادند و در این زمینه با تشکیل شوراهای پژوهشی استان اقدام به همکاری و صدور مجوز لازم از طریق دانشگاه جامع علمی_کاربردی کشور را داشته اند.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج اظهار کرد: راه اندازی این مرکز به توسعه کسب و کارهای دانش محور و نیز شناسایی، نیازسنجی، آسیب شناسی، جذب، حمایت، راه اندازی و ایده های کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز نوآوری گیاهان دارویی مرکز علمی _کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج

راه اندازی مرکز نوآوری گیاهان دارویی مرکز علمی _کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج